Friday, March 17, 2006

Byron Bay

eller naesten da..
ingen og jeg mener INGEN hostels havde plads da vi ankom.. havde ellers tjekket dagen foer paa nettet og der var fint plads flere steder.. men nej.. ringede til samtlige steder paa en list over byens hostels.. en fyr tilboed os madrasser paa gulvet i deres commonrum men eller ikke.. jo et enkeltvaerelse til 110$ var ogsaa et tilbud men ellers ikke.. saa endte 15 min koersel uden for byen og fanget med den sidste bus tilbage allerede afgaaet.. paa skt patricks dag.. oev..
men jah.. var ude torsdag.. hvilket var skraemmende.. endte med at gaa foer deres fantastisk live band (med meget cute guitarist som blev ved med at kigge paa mig) var faerdige.. blev simpelthen skraemt vaek af fyre.. gamle endda.. i forhold til mig i hvert fald.. ikke helt vant til at vildt fremmede fyre kommer op og spoerg om jeg vil danse naar man aldrig har set dem foer.. eller deres venner kommer hen og siger oev, jeg ville lige have spurgt dig..
Og pga meget heoj musik tror naive mik at en lidt skummel gangsta type bare er flink og spoerger om hun kan lide australien (standard small talk) og svarer meget entusiastisk JA! hvorefter han tager min haand og hiver mig ud paa dansegulvet..
Runa traadte paa lidt glas der var smadret og blev halvt overfaldet af 30 aarig fyr der havde vaeret flink foer han blev fuld tidligere paa aftenen.. og blev straks reddet af 2 fremmede fyre der spurgte om hun var okey.. megt flinkt:) (wauw naive mig tror jeg) endte med vi flygtede over i den anden ende af baren.. ville gerne snake med guitarfyr nemlig, men nej.. inden de var faerdig med numret havde en af fyrene allerede fundet os igen og var meget oehm 'fresh' saa sagde vi var paa vej hjem og halede runa udenfor.. tak gud for jeg ikke drikker mig stangbarcadi.. vile ikke have vaeret yndigt..
savnede steven hele aftenen men var fast besluttet paa ikke at taenke alt for meget paa ham.. gik selvfoelgelig ikke og da runa sukkede at hun savnede mads sad vi pludselig begge to og sms'ede.. yay..
Ville doe hvis hun havde en overdejlig kaereste so hele tiden skrev og var vildt opmaerksom og skrev soede ting og virkede som om han rent faktisk savnede hende.. omde mig.. snakkede med hende om det igaar.. hun har det ligesaadan.. saa ja.. nu kan vi vel vaere kede/bitre sammen eller noget..
Kat og frede savner jeg.. meget..
Og thilde.. svanede hende endda foer jeg tog afsted.. tis paa mig.. haaber vi kan goere noget til sommer.. hun snakkede om noget camping maaske..kunne vaeret rart..
og skod paa tyrkfejl.. lige set hvor mange der er.. sidder ved et gamelt skod mac tastatur.. moeh.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home