Sunday, March 26, 2006

Corolla '85

Jep.. jeg har koebt en bil..
Meget surrealistisk.
Foeler lidt at jeg har snydt alle omkring mig og jeg i virkeligheden slet ikke er gammel nok til at kunne koebe min egen bil, slet ikke muligt jeg kan have det ansvar.
Men jo. De troede alle sammen paa mig. og kostede 1600kr.. mindre end hvad jeg har brugt paa sko..
Men de koerer jo i den forkerte side.. hvilket er skraemmende.. men har koert to gange nu og lever stadig.
har automatgear og kan hoere musik (den ene hoejtaler virker da..) og tjekkede alt det vigtige officielle halloej hvilket saa ud til at vaere i orden.
Spurgte om alle de voksne ting og lod som om jeg vidste hvad de forskellige ting han pejede paa var og at det jo saa fint ud naar han vidste mig olien.. heh.
Men den er nyligt tjekket saa burde jo vaere ok. Og forsikring saa, som han saa paent sagde 'hvis du nu koerer ind i et hus eller noget' er jeg daekket..
et hus?! jo.. sandsynligheden selv..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home