Sunday, March 12, 2006

My frist

Hey!

Jah.. nu er det jo blevet saa moderne at oprette random internetsider op poste ens tanker.. som om de ville komme verden til gode.. Saa ja.Og den her font ser aah se vintage ud:)
Er egentlig ligeglad om nogen laeser det her.. maaske bedste hvis de ikke goer? hm.. maa vi se hvad der sker..
Er i brisbane nu.. Moedt Joris igen idag, tjekket ind paa vores hostel.. god fyr.. saer men rar.. hollaender, nok der det saere kommer fra.. moedte ham tilfaeldigt da vi tog bussen.. og igen da vi skulle sejle rundt paa the whitsundays, var vi paa samme baad, og saa igen samme bus.. og han stoppede i Noosa saa kom til brisbane idag..
Gik i bio.. saa paa runas meget staerke opfodring filmen 'matchpoint' hvilket var tja.. jeg tog med for popcornenes skyld.. underlig skodfilm..
Proever at soege ind som Professionsbachelor i tv- og medietilrettelæggelse moeh.. men deadline er om 3 dage og man skal til optagelsesproeve hvilket er fint.. bortset fra jeg ikke ved om jeg er hjemme der.. ringer til manden der staar for det imorgen tror jeg.. og saa faar moar til at sende ansoegning hvis det er..
Skal maaske i australia zoo imorgen.. er der hvor steve irwin arbejder (yay) men tvivler paa jeg ser ham..
Savner folk

0 Comments:

Post a Comment

<< Home