Friday, March 24, 2006

NZ

NZ lugter.. her er koldt.. meget endda.. og christchurch er den stoerste brian/bonde by jeg nogensinde har vaeret i.. folk her er skraemmende.. og kigger saert..
moeh..

Blev ret skuffet igaar.. havde endelig besluttet mig at faa mine kinder piercet.. kigget paa det i lang tid men kun serioest overvejet efter jeg er taget afsted.. fandt det perfekte sted. kompetent fyr der havde proevet det foer og vidste hvilke ting man skulle tjekker efter og hvordan det kunne gaa galt.. mika har mentalt forberedt sig paa at ligne en hamster i tre dage og vandrer glad (og nervoes) ind i butikken..
En lille mand synger glad og laller rundt i en balnding af iturevet bukser/nederdel.. informerer mig saa om at hans supplier ikke har flere 22-24mm labret studs som de normalt bruger og kun 18mm.. hvilket ikke er nok til undertegnedes tykke kinder.. yay..
var lige helt opsat.. er lidt kylling igen nu.. snakkede med ham om at bruge barbells med minikugler hvilket ikke er optimalt men kan lade sig goere.. har bare ikke nogen trang til en embedded metal kugle i min kind..
Laeben traekker lidt nu.. men han lave fantastiske surface piercinger (runa fik sin nape piercet igaar) og til halv pris af hvad de koster i dk.. saa tror min sternum igen.. eller i ansigtet.. ved ikke.. sternum nok.. troeste piercing.. heh:)
ville bare have vaeret perfekt med kinder nu.. ingen folk jeg skule se igen der kunne grine af min ynkelige hamsterhed..heh:)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home