Friday, March 31, 2006

Queenstown

Er saa her vi er nu.. lille men hyggelig by.. klatrede op paa toppen af et bjerg idag.. saadan jeg har brugt min dag.. heh.. saadan gaar det naar man rejser med en fucking nordmand:)
"Vi skal op og gaa i fjeldet, bare en lille tur!"
"ja ja.. men det er altsaa ikke et fjeld.. dem har I kun i norge.. er ingen is.. mere meget stor bakke..?"
"hrmp! Hedder fjeld! og fjord!"
forsigtigt indskudt
"Oeh..en flod?"

Og saa gik vi op paa toppen.. og saa en hoejere top saa vi gik over og gik op paa den ogsaa.. rigtig hyggeligt faktisk.. lidt som da jeg var i skotland, bare uden frede desvaerre.. og en syg kat:(
havde smurt madpakke og kamera med og alt muligt.. sad paa toppen og sugede sol i en halvtimes tid mens vi kiggede lidt paa de vilde/bjerg geder og drillede dem..heh..

Savner lidt joris.. godt at vaere tre faktisk.. kan man aflaste hinanden.. hvis en ikke gider er man ikke afhaengig.. kan f eks godt ligge og hoere musik og bare lytte.. kan runa ikke.. hun snakker til en.. og vinker og raaber hvis man ikke kan hoere.. moeh..

Aldrig vaeret saa meget sammen med en anden person, i saa lang tid.. lidt saert at taenke paa.. men er hyggeligt ogsaa.. snakket om alverdens saere ting efterhaanden.. bliver underligt at komme hjem og vaere alene.. heh:)

Forresten faaet min sternum piercing igen (d. 29/3 hos absolution i chritschurch) taenkte ikke rigtigt over det, ville bare gerne have den igen men er min 'breakup piercing' vel..heh.. fik den foerste gang lige efter lars, tog den ud paa roskilde da jeg moedte steven og har den nu igen.. hmm.. havde nu en betydning og mere konkret grund post-lars.. returning the rights to your own body, reclaiming yourself bla bla psykologisk bme style aevl.. men ja.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home