Tuesday, March 21, 2006

uhm..

saa sydney..
vaeret en smule grumpy de sidste dage.. ved ikke helt hvorfor.. haaber meget paa van i NZ da jeg virkelig ikke gider slaebe rundt paa alt mit lort mere.. meget fristende at smide halvdelen (alt undtagen tandboerste og brumle?) ud.. heh.. eller sende stor kasse hjem..
savner mine sko.. er paa mit andet par klip klappere.. de foerste gav simpelthen op..
heeh.. sad lige og snakkede med Joris.. runa var forsvundet ukendte steder hen.. fandt frem til vi har rejst/tilfaeldigt moedt hinanden i 5 uger nu.. har vaeret en dag hist og her hvor vi har vaeret forkskellige steder men ellers ikke.. og siden brisbane har vi delt vaerelse.. ret hyggeligt faktisk.. er en helt igennem herlig gut.. selvfoelgelig ogsaa lidt saer da han er hollaender men hey:) tog lidt tid foer alle aabnede sig helt men de sidste 2 uger har det ikke vaeret andet end spydige hentydninger og smaa daarlige interne jokes.. er rart:)
Drengen lavede endda mad til mig..! og det her er en fyr der ikke har lavet mad.. overhovedet.. mens han har vaeret i au! Mika sad og proevede at ignorere sit knuste hjerte i en stor sofa foran en 'hjemmebio' tingest i brisbane og saa gamle sex and the city reruns.. sammen med et par aeldre saere fyre selvfoelgelig (var jo et hostel)da runa og joris kom aeske stive hjem fra byen.. havde ikke spist noget siden morgenmad men kunne ikke overskue noget.. Joris spoerg da om han skal lave mad til mig og jeg griner og siger da ja tak.. hans indsats i andre dages mad havde vaeret begraenset til at stege loeg:)
Efter naesten en time (og mere sex and the city) kommer han stolt ud med en tallerken med udskaarne groentsager.. vi skulle have wraps.. heh..
soede fulde dreng.. at lave mad til lille deprimerede mig.. nok noget af det soedeste og mest uselviske en dreng har gjort for mig laenge.. ingen bagtanker.. bare goere mig glad:)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home