Thursday, April 06, 2006

the balanced diet

heh.. saa nz.. jah.. masser smaa hyggeglige byer med ekstremt flinke mennesker og en haandfuld lidt stoerre byer med ekstremt mange ting at lave og en masse liv.. ikke saa skod.. kun regnen kunne man undvaere..

Var i en af de foerstnaevnte byer og handle ind i et minimart.. som de sunde mennekser vi er beslutter vi at lave nachos til aften (med vege chpis til dessert) og da vi stiller os i koen til den super dejlige fyr der arbejder der smiler han kaempe stort til mig og idet han bipper tingene ind siger han 'not quite the balanced diet eh?' og i hans yderst charmerendehed begynder mika at snakke.. aldrig en godt ting..
'buut..but.. we've got everything you could possibly need!'
et meget skeptisk udtryk foelger fra hans sider men jeg smiler bare endnu stoerre og begynder at forklare mens jeg peger ivrigt..
'we've got dairy (sour cream), soft vegetables (guacamole og salsa), filling vegetables (vege chips som er lavet af kartoffellignende rodfrugt), fruit (aeble chips), grain (nachos) and as i dont eat meat protein substitute in the form of beans:D
han lyser op i et smil der antyder at han maaske synes jeg er en smule saer men haaber ogsaa det er imponeret og ikke skraemt jeg ser.. heh..
tager poserne og fumler lidt pinligt ud af butikken og taenker hvorfor jeg ikke bare kan holde min kaeft nogen gange:S

Videre til hotpools ved hanmen springs imorgen..

Laa og laeste imorges(rejseskildring..eh).. ramte mig pludselig jeg ikke havde den svageste anelse om hvor jeg var.. tog et sekund foer landet var paa plads men kunne fucking ikke huske byen.. vidste det var paa sydoeen og paa vestdelen men maatte spoerge runa hvad stedet hed inden det faldt paa plads:S herligt..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home